Kalite Hedefleri
1. 2016 yılı sonu itibari ile; ‘müşteri memnuniyetini’ ölçmeyi ve %90’ların üzerine çıkarmayı,
2. 2016 yılı sonuna 2 adet kırma tesisi tamamlamayı,
3. 2016 yılı sonuna kadar; çağrı altyapısını yenileyerek Müşteri Hattı kurmayı,
4. 2016 yılı sonuna kadar, 15 adam/saat Kalite eğitimleri vermeyi,
5. 2016 yılı sonuna kadar, İTU hizmeti verdiğimiz üretici sayısını %10 arttırmayı,
6. 2016 yılı sonuna kadar, iş kazası sayısını 0 da tutmayı,
7. Yıllık elektrik tüketimini 2015 yılına göre %10 azaltmayı,
8. 2016 yılı sonuna kadar çevreye daha az zararlı olan Doğalgaz tüketimine geçmeyi,
9. Üreticilere daha iyi hizmet verebilmek amacıyla 2016 yılı sonuna kadar 3 adet kamyon almayı
hedeflemektedir.
ONAY
GENEL MÜDÜR
Tarih : 01.03.2016
Revizyon No : 0/0
Doküman No : D.5.4.1